Tuesday 2 August 2011

Outlet by og central park

Endnu en skøn dag i NY er gået. imorges var vi i en kæmpe mega stor outlet by, hvor jeg brugte alt for mange penge. Det tog en times tid at køre derud med bus, men det var det værd! Vi spise morgenmad på hotellet, denne morgenmad bestod af muffins. Efter outlet byen tog vi hjem på hotellet for at stille alle vores tasker, hvorefter vi ville besøge central park.



Et billede af nogle lejligheder i byen, disse lejligheder minder mig og dem man ser på film.


Så fandt jeg min drømme shop, men besluttede mig for, ikke at købe nogen sko, da jeg allerede har shoppet alt for meget! 


Lige et billede af min aftensmad. Havde ikke helt styr på hvad jeg bestilte fordi jeg var så træt. Så det endte med at ejg bestilte to salater haha.


Et billede af jose's og mine mange outlet poser efter shopping tur.


Et billede af vores hotels terrasse 


Manhatten 







No comments:

Post a Comment