Sunday 31 July 2011

sidste dag i Missouri :-(

Denne dag var hårdere end forventet, på dette tidspunkt kunne jeg blive her et helt år. 


Om aftenen havde vores familie inviteret en masse over for aftensmad, deres afrikanske familie og deres rigtige familie.  Vi lavede alle mad, jeg lavede dansk mad. 


My host mom og lille Bella 


Alle os ex change students fra venstre: Italien, Tyskland, Danmark, Tyrkiet og Esland. Disse dejlige mennesker er dem jeg har brugt mest tid med her. Og jeg håber virkelig jeg kommer til at se dem igen!


Min familie + Girado fra Italien og doruk fra Tykiet


Jeg og fætteren af familien - Rob 

Vi har brugt rigtig meget tid med Rob. Igår tog han os bl.a. med til en fest. Vi har været ude og kørt go kart med ham og meget mere. Han vil tage med Lions næste år :-) 


Kommer virkelig til at savner mine to skønne piger, Birgit fra Esland og Sophie fra Tyskland. Samt Rob ;)

Imorgen går turen til NY, skal nok også bliver en fed oplevelse !




No comments:

Post a Comment